Vårvirvlar

Är det inte underbart vad vårsolen gör med en? Man känner vårrus i kroppen, vill göra saker hela tiden och allt känns så mycket enklare. I söndags körde jag och Damon en spontanutgång, nykter sådan. Skådade soluppgången ifrån båten och bara hade det sjukt trevligt. Tog oss i kragen och gick upp relativt i tid, åkte till Djurgårn, käkade mjukglass och strosade omkring i solskenet. Blev dock lite spårpeng där när vi råkade glida in på ett stängt Grönan. Vi fick äta upp att vi gick in bakvägen när vi inte höll på att ta oss ut igen, haha! Dock lyckades vi smita därifrån utan att behöva bli avslöjade. Tog båten till slussen och tog en promenix i solen in till stan. På kvällen drog jag och Lina till söder och tog en öl och snackade skit. Hur mysigt som helst! Jag älskar uteserveringar.

Imorse var det dock slut på ledigheten. Trots en till början jävligt pissig dag blev det ett bra avslut på dagen - AW med girlsen. Ni är ju så underbara!








Glömde ju berätta att min underbara mor var här på besök förra veckan också.
Hur kan man glömma en sådan viktig händelse?
Var iallafall jättemysigt. Saknar att ha henne nära mig, mammagris som jag är.
Dax för familjen Carlsson att ta sitt pick och pack och flytta till Stockholm snart.



Du är världens finaste.



Sov gott,
puss och kram







Kommentarer
Postat av: mamsen

Så ja, det var bättre..!Saknar dig också hjärtat.

2010-05-20 @ 21:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0