En tid senare

Back on track. Vet inte om det beror på att jag har otroligt händelserikt, hektiskt och rent utav skitbra liv.. eller om det bara är så att jag inte har orkar skriva. Hur som helst gör jag comeback idag, och nu ska jag försöka hålla er uppdaterade (har fått ris av Lina igen också..). Så jag tänkte, vi gör en liten deal där. Jag bloggar, du följer med på morgonträningen minst två gånger i veckan!? ;) Puss på dig!

Vad har hänt sen sist då?
Jag har köpt min lägenhet här i Vasastan, och vi har haft vårstädning. Hann inte ens bli medlem i föreningen innan det vankades heldag på gården med korvgrillning och städning. Får nog faktiskt lov att säga att det var rätt trevligt ändå, kul att lära känna lite grannar. Sen är jag ju lite utav en fixartjej så det där med att rensa rabatten och olja utemöbler är ju ingen match direkt, jorasåatte.

Jag och Damon var på Lady Gaga förra helgen. Längst fram i mitten, vad annars? Råkade ramla över två biljetter samma dag, trots att det var helt slutsålt. Köpte biljetterna kontant av en kille på ett kontor på dg. Man skulle kunna säga att vi gjorde high five när det visade sig att dom faktiskt var äkta. Vakterna kollade på oss som om vi hade tappat det, vilket vi iofs har gjort, för längesen! Efter konserten tog vi ett glas med Sanna och tjejerna. Grym kväll, grymt sälskap! Magiskt helt enkelt.


Sen har det ju blivit en och annan AW också,












Pratade med Damon nyss. Han läste tydligen senaste Marsnumret av King ;)



Dax att inta sängen nu tror jag minsann så att man är pigg och fräsch imorgonbitti.
Sov gott, puss och kram





Kommentarer
Postat av: mamsen

jaha..och att mams har varit i stockholmia glömde du!!!!Älskar dig ändå hjärtat. puss o kram

2010-05-18 @ 20:59:40
Postat av: Damon

Hahaha... ja, det där marsnummret känns ju alltid aktuellt. kommer nog läsa det året ut, eller rentav fram tills nästa mars ;-)

2010-05-25 @ 00:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0