Sweet twenty two

Idag var det en bra dag. Inledde stadigt med ett pass på gymet klockan 7 imorse, sen jobb hela dagen. Mötte upp Vic för att gå till Wasa Vaccin och ta den andra sprutan mot svininfluensan. Lyckades till och med få Vic att ta den. Haha, hon var dyngnöjd efteråt men innan var hon inte lika kaxig. Victoria 4 år var dock inte riktigt lika nöjd över att hon inte fick figurer på plåstret. Man kan inte få allt gumman ;) Efteråt blev det en tur på stan innan vi slog oss ner på John Chris för en kaffe. Sen tog vi en kvällspromenix innan vi skiljdes åt.


I lördags hade jag födelsedagsmiddag och fest hemma hos mig med världens bästa tjejer! Mina kära vänner och kollegor hade gjort ett jättefint kort där dom hade målat mig i paint och skrivit ihop en liten dikt;

Fick jättemycket fina presenter. Två korta jackor, mascara, hårprodukter, ett frisörbesök, skumpa, vin, en gurkkaktus med massa godis som Ellen hade gjort, ett sexpack Corona med lime (alla flaskor fint inslagna),






Var en sjukt lyckad kväll, tack mina pärlor!
(Kameran som har tagit korten fick jag av min kära mor och Perra i för tidigt födelsedagspresent, tack!)


Nu blir det sängen,
natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0