Em is back on track

Haft problem med mitt internet i två veckor nu, eller snarare det har inte fungerat alls. Bredbandsbolgets idiotkillar på kundtjänst har inte direkt gjort sitt yttersta för att jag ska få ett nytt modem heller. Efter x antal samtal fick jag idag sms om att det nya kommit till Seven, och vad hände då? Jo mitt gamla letade sig ur graven och vaknade till liv igen, helt sjukt, jag fattar ingenting. Yeye, jag har internet igen iallafall, det tackar vi för!


Har haft en sjukt bra tid, trots internetbrist. Håvat in en och annan spårarpeng på diverse olika sätt dessutom ;)

 

 

Nu ska jag försöka sova, imorgon är det jobb på schemat, sen middag och förfest hos mig! Synd att inte Damon kan vara med men han åker ju till London imorgon, sen Karibien i 3 veckor den busen. Kommer sakna dig!

 

Sleep tight! love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0