sjukling

Gjorde ett tappert försök att jobba i helgen, det skulle jag inte ha gjort. Pinade mig igenom två heldagar på jobbet och ligger nu parkerad i sängen igen. Är galet trött på att inte orka något! Är galet trött på att må dåligt. Sanna sa att hon skulle lösa hela veckan på jobbet, då fick jag lite smått panik, jag orkar inte vara hemma hela veckan!! Men är man sjuk så är man. Så förbannat tråkigt bara. What to do what to do.

Saknar min familj just nu,
Mamma som kan komma hem efter jobbet och dricka thé och snacka skit med mig.
Smilla som kan göra mig sälskap i soffan.
Moa och Fanny som kan kolla på film med mig.
Perra som kommer hem och drar några dåliga skämt ;)

Sälskap helt enkelt. Så kul är det inte att ligga hemma själv i en lägenhet!


Nu ska jag vila lite, hörs kanske sen.
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0