Nytt år, nya möjligheter

Jävligt nya, bra möjligheter vill jag tro.

Det har gått hela sex dagar på det nya året, nya decenniet och tja, det har inte blivit så mycket mer än kallt. Inledde dagen med mina fina arbetskollegor. Med paljetter och disco i butiken startades dagen på ett bra sätt! Helt otroligt att det kan vara så kul att jobba ibland. Slutade halv 4. Blev lite fördrinkar hemma hos mig med Cine och Vic som dagen i ära kommit hit för att fira in det nya decenniet med oss. Åkte hem till Frida och Anton för middag och fest! Hoppade in det nya året med mina underbara vänner och skålade i champagne. Kommer bli ett bra år!

Blev ytterligare lite utgång på lördagen sen. Vic tyckte att jag borde bli påmind om varför man inte ska gå ut när man jobbar dagen efter. Det blev jag, men det var helt okej ändå. Med lite alvedon i magen tog jag jobbet med storm!



Igår hade jag och Frida lite tisdagsmys hemma hos mig. Drack thé och åt grönsaker med dipp! Fick ett infall och började kolla resor, insåg ganska snabbt att vi inte kan vara borta mer än en vecka (vi jobbar på samma jobb), om vi inte vill ha sparken förstås, haha! Mysigt att jag vaknade på natten sen av att Frida kramade mig och klappade mig i pannan. Sen när bytte jag namn till Wille? ;)


Nu blir det sängen, tidslossning imorgonbitti!
love



Saknar min söta julnissa - gullesmilla!


Kommentarer
Postat av: frida

Haha erkänn att du tyckte det var mysigt;)

2010-01-12 @ 23:07:10
URL: http://fridasliviord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0