El Stockholmo får finbesök - och jag är frisk!

Yeeey, jag är på banan igen!
En veckas behövlig vila har gjort sitt och nu är jag back to work, underbart! Har saknar mina kära vänner och kollegor. Dom sa att det hade varit tomt utan mig, vet inte om dom talade sanning men jag blev glad iallafall ;)



Imorgon kommer min älskade mamma hit på lite morochdottermys! Jag känner mig som ett litet barn, men fasen vad jag saknar min mamma. Vill att hon ska bo närmare! Hela min familj ska bo närmare. Ska iallafall bli mysigt att få pyssla om henne lite. Så ska vi gå till banken och se om jag kan få ett lånelöfte, är inne på att köpa lägenhet nämligen, vi får se hur det blir.



Nu ska jag gråta vidare till Spårlöst, vilken känslosopa jag är!
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0