Efterlyses - mina tvkanaler!

Verkar som att det var min tur att bli sjuk. Var en jobbig och ansträngande dag på jobbet igår, men jag kämpade mig igenom dagen och var helt slut när jag kom hem. Sanna, världens bästa chef övertalade mig att vara hemma idag, och jag är glad att jag gick i hennes linje. Första gången sen jag började på Scorett för drygt ett och ett halvt år sedan som jag är hemma för att jag är dålig. Envisa jag brukar alltid jobba ändå! Tråkigt att jag fick ställa in middagen och utgången med Sara idag, hade sett fram emot lite kvalitetstid med henne. Menmen, that's life. Imorgon är jag ledig också, ännu en dag att spendera i sängen. Är det förövrigt inte typiskt att majoriteten av alla mina tvkanaler försvunnit?
Kollar sällan på tv, men när jag för "en gångs skull" verkligen inte gör något annat än ligger hemma framför tvn vore det tacksamt om dom fungerade som dom ska, men icke. Nu är det ettan, tvåan, fyran och sexan som gäller. Varför har jag ingen aning om, skummel. Teknikens under ems fattar ingenting?


over and out,







Kommentarer
Postat av: Lomina

Gud så fin du är i håret Emelie:) Längden klär dig utmärkt!:) Hoppas allt är bra i Sthlm och att du slipper bli sjuk!

PUSS

2010-01-14 @ 21:28:07
URL: http://l0mina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0