Fåglar kan också dansa

Godkväll.

Sitter, eller snarare halvligger i soffan framför tv. Ikväll är det Johan Falk som gäller! Har varit en lugn dag med inte allt för många ansträngningar. Mår väl lite som jag förtjänar idag kanske! Fick med mig en inte allt för svårövertalad Frida till mig efter jobbet igår för lite öldrickande. Anton och hans killkompisar kom förbi för lite förfest innan vi tog en taxi till Debaser medis. Blev en riktig dansant kväll med fågeldansarna i spetsen ;) Tack för det du fina!


Imorgon blir det jobb jobb jobb. Just nu känns det som att jag helst hade velat vara hemma och sova hela dagen men förhoppningssvis infinner sig energin imorgonbitti. what to do what to do.



Bjuder på några bilder från nyår,









tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0