Är det min tur nu?

Drömmer mig bort till värmen. Sjukligt kallt i min lägenhet, jävla fönster. Elementen är brännheta, men det spelar inte så stor roll när kylan blåser rätt igenom fönsterspringorna. Tacka vet jag äldre hus, högt i tak och stora fönster. Men just nu fryser jag, och är ganska onöjd. Letade i min garderob häromdagen efter en hederlig hood tröja, när jag insåg att jag inte ägde en sådan. Gick till gina på lunchen igår och införskaffade en, den får göra sitt nu (med en filt till hjälp).

Igår till idag hade jag Emma på besök. Vi bakade scones igårkväll och bara myste och snackade skit. Hennes lilla maga är inte lika liten längre minsann. Tänk vad fort det går ändå! Var kul att se henne.


Nu ska jag bädda ner mig i sängen, min kropp behöver vila så att jag orkar vara pigg och alert på jobbet imorgon. Känns som att jag börjar bli sjuk, är det min tur nu? Hoppas att det bara är en vanlig förkylning som går över snart.

love/ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0