You can try sleeping in my bed




Godkväll mina vänner,

Är för dålig på att uppdatera er, I know.
Nu har veckan redan hunnit bli onsdag, dagarna springer verkligen iväg. Hade iallafall en superbra helg! I fredags var det jobb, sen körde Damon och jag en AW. Vi försökte förfina det med "ett glas vatten" men det intog såklart andra höjder. Vilket i sin tur resulterade i en jäkligt seg dag på jobbet i lördags! Som man bäddar får man ligga helt enkelt. Efter jobbet vankades det fest, kändes som min plikt att göra stan när jag var ledig i söndags. Och stan, den gjorde jag med råge. Sammanfattningsvis en grym helg!


Idag jobbade jag, sen drog jag och Lina till gymet och körde ett pass. Jag vet någon som kommer ha träningsvärk imorgon iallafall - jag jag jag!

Imorgon blir det middag med jobbet, en AW så att säga. Hörde att fiskarekompisarna skulle komma förbi, så då vet vi ju hur det där kommer sluta - med oss på dansgolvet till framåt morgonkvisten, aight?



Nu blir det sängen,
love ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0