Älskade storstad

Sitter och kollar på nyheterna. Trafikkaoset kommer att hålla i sig ytterligare några dagar som det ser ut. Och snacka om kaos sen! Helt sjukt hur en hel stad slås ut när tunnelbanesystemet ligger nere. All trafik ovan jord är inställd, sinnes! Precis just vid sådana tillfällen älskar man ju storstäder! Dom uppmanar till och med folk att jobba hemifrån om det är möjligt. Om det vore så väl! Jag har iallafall tur som bor centralt, och dessutom jobbar i stan. Kan ju faktiskt gå till jobbet om det krisar sig! (men inte i onödan i denna kyla)

Imorse var jag och körde ett pass på gymet innan jobbet. Sen jobbade jag hela dagen med mina fina! I övrigt har det inte hänt speciellt mycket spännande idag faktiskt. Är förövrigt sjukligt trött på vädret nu, vad hände med våren?

Ge mig vårsol, vårkänslor och vårmys! (och en skinnjacka)








Sov gott,
love

Kommentarer
Postat av: mamsen

Jo vad som hänt med våren är nada min vän. Det är inte vår än. Det är fortfarande VINTER!!! Det är precis så här det ska va. Gilla läget och njut! Det är ju nu vintern är som bäst. Ut och skotta snö och mysa inne framför brasan. Våren kommer i april ev mars. puss

2010-02-23 @ 17:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0