Spårar det så spårar det - 5 dagar senare

Fick ett inlägg från Vic på min facebook att jag skulle uppdatera min blogg oftare. Med tanke på alla miljoner utropstäcken som var efter meningen är det bäst att jag gör det. Så Vic, det här är för dig. (lägger in lite shysst bakgrundsmusik som jag vet att du gillar också, tänk du och jag i en forfestdansar show liksom)





Spinner vi vidare på facebookgrejen så gjorde jag själv ett uttalande om att jag och Vic planerade en weekend i Södertälje. Då detta skapade mycket uppståndelse bland vänner och bekanta vill jag bara förtydliga att detta var ett litet internt skämt (som dock inte kan offentliggöras), men att vi inte ska spendera helgen i Södertälje.



I måndags var jag och Damon på middag, sen vidare till Roast på Berns. Vi fick grymt bra platser, och kvällen var grymt rolig. Dock snodde Felix ett skämt från oss som han måste snappat upp innan showen när han spionerade på oss. Det var inte helt okej, men vi har snackat med honom nu och allt är fine. Han lovade att bjuda på en pall skumpa, så då kan man ju inte annat än förlåta känner jag. Vet att Damon är i min linje där.

Sen resten av veckan då, förutom jobb,
I tisdags hängde jag med Vic, i onsdags tog jag en uppdatefika med Sebb och igår spårade jag ur men Damon. Inledde med middag hemma hos mig, sen förfestade vi och mötte sedan upp Frida och hennes kompisar, Sophie, Nathe och deras killkompisar på Soap. Festen fortsatte på Sture och det blev en riktigt rolig kväll. Skönt att jag är ledig idag iallafall. Blir nu en lugn kväll framför tvn, sockret Vic kommer hit sen och snicksnackar lite. Kanske spinner vidare på lite interna skämt och så, haha!

Nu ska jag fixa lite kaffe,
pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

EM ÄR BÄST!!!

2010-02-21 @ 13:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0