PUSS MORFAR

Då var det dax att bege sig till jobbet strax då. Ännu en jobbhelg snart avklarad! Gör dock inte så mycket att jobba helg med tanke på mina otroligt fina kollegor (läs vänner). Jag måste vara lyckligt lottad som känner mig motiverad och glad över att gå till jobbet. Att veta att där finns några av mina bästa vänner! Det är så det ska va.

Igår hade jag lite middag hemma hos mig tillsammans med mina fina tjejor Frida, Vic och Natalie. Vi kollde på melodifestivalen och åt kyckling med klyftpotatis/morötter och pestosås. En lung men väldigt mysig lördagskväll.



Nu ska jag ringa till min älskade morfar och sjunga "ja må han leva".
Inte ofta jag tar ton, men när så fint folk fyller år får man faktiskt offra sig! Grattis på födelsedagen moffa :)




Ha en bra dag,
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0