Mama, i love you

Alla hjärtans dag idag.

Inledde med ett pass på gymet. Tänkte att där borde ju alla heta singlar hålla till idag, men icke. Inte en snygging så långt ögat kunde nå. What to do what to do!? Pallrade mig till jobbet och tillbringade dagen tillsammans med mina älsklingar - Sanna, Frida, Lina och Damon.


Helgen då,
Torsdagen blev det en AW på Fridays med jobbet, fina kollegor man har ändå!
Min sockerbit Vic är back in town vilken vi firade med en karatefylla i fredags såklart.
Lördagen blev lugn till melodifestivalen. Damon ringde klockan 23 och försökte övertala mig att gå ut och dansa vilket jag är glad att jag bangade. Vårt flummiga tvåtimmarssamtal slutade dock med två inhandlade biljetter till "Roast på Berns" med Babben Larsson imorgonkväll. Men först ska vi äta romantisk middag i Kungshallen. Det ska tydligen finnas någon pastarätt där som enligt Damon framkallar en sjuhelvetes orgasm bara att man tittar på den. Kan bli intressant! 








Det är ju trots allt alla hjärtans dag,
Även om jag hellre föredrar att visa min uppskattning spotant vid andra tillfällen vill jag ända passa på att säga till min familj och mina vänner att jag älskar er villkorslöst! Pusspusspuss,


Kommentarer
Postat av: mamsen

oj,oj oj, nu blev jag allt tårögd! Puss älskar dig min kära

2010-02-16 @ 19:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0