förbannade jävla proppar

Yeees, då är allt klart med banken så nu är det bara att hoppas att allt annat går i lås, tror inte det ska vara några probs men man vet aldrig. Känns sjukt kul iallafall, nu är det lägenhetsköp på ingång!

Igår vart det som sagt en utekväll med mina sötnosar. Blev en relativt lugn kväll trots allt! Riktigt trevligt iallafall. Ikväll är det en lugn kväll framför tvn som gäller. Ska in tidigare till jobbet imorgon och slänga in lite varor! Sen på kvällen blir det myskväll hos Frida framför melo.


Förövrigt har det gått proppar hos mig som innebär svart hall och svart badrum. Hade såklart inga nya hemma så jag pallrade mig iväg och köpte idag. Trofan att det inte funkar iallafall, jag blir ju så trött.. Varför måste teknikguden hålla på och jäklas med mig? Jag är oteknisk - jag veeeeeet! Men dom här ska man bara kunna byta ut, och hade någon annan kommit hit och gjort det så hade det förmodligen funkat direkt, men när jag gör det.. nejnej, då funkar det inte! FAN. Tur att det finns värmeljus!



love ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0