Ett vinfyllt påskägg.

Bloggen tog visst, hmm, påsklov? Fick ris av Lina för att jag inte uppdaterar så jag lovade henne att ikväll.. ikväll gäller det. Och jag brukar faktiskt hålla vad jag lovar!

Min påsk har inte varit likamed ledighet och godis. Vilket jag faktiskt är sjukt nöjd över. Röda dagar = Dubbelt betalt, Inte godis = Inte lika mycket ångest för att träningen tog påsklov. Däremot har påsken varit lika med påskmiddag med fina vänner, och ett och annat glas vin (kanske ett par snaps också). Nu har dock gymet återgått till vanliga öppetider, så nu är det 07 träning som gäller igen, katchiing!



Förra helgen var jag i Falun, det var fantastiskt trevligt! Var så mysigt att få hänga med Bea igen, saknar henne! Får ta mig en visit igen inom en snar framtid.




Nu ska jag inta sängen,
ska ju som sagt träna klockan 7 imorgon, eller hur Linis? ;)
love









Kommentarer
Postat av: Liiina!

Åhh du gjorde de! Dig kan man lita på darling!! Bra träning idag, visst! ;)

2010-04-07 @ 23:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0