En värmlandsvisit, jatack

Vilken härlig vecka det har varit!
Åkte hem till min älskade familj i onsdags kväll och var där till i fredags eftermiddag. Firade Moa och Fanny som har blivit tonåringar. Tiden går så fort.. mina små tjejer är inte så små längre! Hade det iallafall väldigt mysigt. Saknar dom så att det gör ont i hjärtat! Fast bra ont såklart ;) Mamma och tjejerna kommer till mig i helgen så jag överlever nog. Då ska vi göra stan, och sen ska vi på Körslaget. Tror att det är dax för Perra att masa sig hit någon helg också! (eller tror, du har inget val, only so you know).

 

 

Väl hemma i Stockholm blev det en snabbdusch och sen söderhäng med Vic. Drog till Carmen och tog någon öl. Sen kom Damon och då spårade det ju såklart! Skulle precis åka hem när han dök upp, men det slutade med att vi gick till Paradise och dansade hela natten! Nyktra dock, vilket innebär att vi faktiskt kan se det som ett träningspass! ;) Spårade ändå helt, fattar ingenting.
Och igår vart det middag med Cine och Vic, mysigt värre.
Nu blir det ett litet godnatt samtal till Vic, sen sängen. Träning imorgon klockan 7.30, yey!




love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0