Kan du dansa Victoria, javisst kan du deeeet ;)

Sitter (eller nej, jag ligger) i soffan och är absolut inte sugen på att röra mig ur fläcken, men det tänker jag göra snart ändå. Är faktiskt piggare än jag borde vara egentligen, fast iofs, jag är rätt seg.
Jag, Vic, Cine och Kicki var hemma hos mig först och drack vin, sen vidare till Undici. Dock lite otippat att dom stängde två, men ändå ett riktigt shysst ställe faktiskt. Men vi är ju inte dom som spottar i glaset så vi drog till; Soli Soli, Solii Soliiiiiiidaritet. Vilket ös det var igår! Helt galet. .
Avslutade med att håva in en burgare på MC tillsammans med Vic och Jean. I taxin hem ringde väckarklockan för morgonträningen, men det blev inte någon morgonträning för mig heller. Jag gick hem och la mig!
Mitt och Vics samtal i förmiddags inleddes med ett par skrattanfall, tror att vi gjorde det igen ;)

Jag och Jean spikade en PW vid fjortontiden idag. Var jäkligt taggad då, men nu känns det inte riktigt lika aktuellt faktiskt. Fick dock just uppdatering om att det är en dagenefterfika på ingång med girlsen så det är nog bäst att jag hoppar in i duschen!

Ikväll firar vi Natta som har fyllt hela 24 år, sötnosan! Kommer bli great.



Damon har kommit hem från semestern nu, som jag har saknat honom! Brun som en pepparkaka och skithet gled han in på jobbet för att säga hej igår! Imorgon blir det uppdateskväll.




Och såklart, min bästaste Frida är också back on track efter sin påskledighet hemma i skogen.
Allt är helt enkelt som vanligt igen. Yeeeeeey!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0