Om ett huvud kan explodera...

...så gör nog mitt det snart, känns så iallafall. Har haft ont i huvudet i flera dagar nu, undrar om det är vädret?


Idag har jag varit ledig, gick upp tidigt och hängde med Ellen till sjukan. Sen gick vi hem till henne och käkade frulle och kollade på tv. Sen tog vi en tripp till stan, käkade glass vid Kungsträdgården och shoppade. Fick med mig en kort grå biker jacka, en t-shirt, en annan oversize tröja och lite underkläder. Det var jag väl värd tycker jag! (gina har förövrigt rea, värt ett besök!)

Sen åkte Nelle hem och jag gled förbi på jobbet en sväng, hämtade upp Sanna och tog en tripp till Sollentuna. Råkade få med mig lite mer kläder därifrån; En vit spetskavaj, en kofta och en militärgrön biker jacka. Väl hemma har jag städat och fixat lite, kändes behövligt.


Nu har äntligen allt fallit på plats med banken också, så i slutet av nästa vecka blir jag lägenhetsägare, helt okej!



Men nu intar jag sängen, ska träna imorgonbitti tänkte jag, om inte huvudet strejkar.
loooove ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0