Ja må hon leva, ja må hon leeeeeva..

Inleder med att säga grattis till min söta Sara som fyller 23 år idag! :) Grattis grattis grattis!


Sitter här i soffan och överväger att ta sängen, har visserligen sovmorgon imorgon men sömn är underskattat. Tänkte ge bloggen en snabb uppdate innan det är dax. Varit ledig idag, enda dagen denna vecka. Mötte upp Cine på söder, tog en promenix in till stan. Åkte hem till henne, gick och solade, lagade middag och snackade. Åkte hem och hade idolkväll med Annica. Imorgon ska vi gå på bio, Flickan som lekte med elden. Hoppas att den är bra! Män som hatar kvinnor var faktiskt över förväntan. Dock tyckte jag att det var tråkigt att dom plockat bort delen om Millenium, tidningen. Den är trots allt en stor del i boken. Men men, dom kan såklart inte få med allt. Den får högt betyg för att vara svensk film iallafall.


Veckan har innefattat jobb. I tisdags blev det afterwork med Damon, Helena och Carro. Haha skräll att det slutar med att det är vi som är på? En mycket trevlig kväll med mycket skratt, och billig öl. Jag älskar söder för att det finns så mycket bra och billiga ölhak. Jag älskar iofs söder för mycket annat också! Det är mysigt helt enkelt.



Imorgon blir det som sagt först jobb till 20.30, sen bio med Annica. Skulle gått på invigningen av Grodan vid Sergel men jag passar på den. Börjar trots allt 09 på lördag, och ska dessutom direkt från jobbet till kräftskivan. SKa åka ut till Sturegård för middag först, sen till Grodan på sture för vidare fest. Tror att det kommer bli en grymt trevlig tillställning. Dock kommer nog söndagens jobbpass inte bli riktigt lika roligt. Tur att jag är ledig på måndag så att jag kan köra lite rehab då istället!



Nu räcker det för ikväll tror jag.
Sov gott, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0