Hej höst!

Idag togs klivet in i hösten, 1e september! Längtar redan efter sommaren, jag älskar värmen och lättsamheten som infinner sig då. Tror dock att det väntar en trevlig höst också, det måste man tro annars blir det inte bra.




Det är otroligt vad mycket orelevant fakta man tar till sig när man åker tuben. Idag satt jag mitt i ett killgäng i gymnasieåldern, som var och en listade sina tjejer top tio. Kunde nästan inte hålla mig för skratt.

Kille 1 säger: Alltså, det är fan sjukt svårt att välja mellan Linda och Olivia.
Kille 2 säger: Ah men du måste lista nu, fan alla har gjort det.
Kille 1 säger: Jag vet, men jag gillar Olivia liksom för hon är så jävla sig själv.
Kille 3 säger: Är inte Linda det då?
Kille 1 säger: Vadå? Snygg?
Kille 3 säger: Näe, alltså.. sig själv
Kille 1 säger: Fast Olivia är ju snyggare.



Så kan det vaaaa.
Imorgon öppnar jag, så jag tror faktiskt att jag ska sussa snart. Lite halvkrasslig så jag tror att min kropp uppskattar lite sömn. Men först en kopp thé.


Puss på er,
ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0