Mat, rosé och vänner är lika med en väldigt bra kombination

Varit ledig idag efter att jag sprungit mig svettig på jobbet hela helgen. Middagen med Jojjsan i lördags var hur trevlig som helst, hade massa otroligt viktiga samtalsämnen att plöja igenom såklart. Lite mat, rosé och en god vän kommer man långt med, inte sant?

Idag har jag tillbringat min lediga tid med Cine. Drog till solarieöarna och brände på fläsket lite, färgade mitt hår samt ögonbryn lite mörkare och tvättade (inte jag men hon). Sen drog jag hem och mötte upp Soff som satt utanför min port och tryckte, haha. Jag hade visst missbedömt tiden där lite så hon hann fram innan mig. Lagade lite mat och bänkade oss framför tv. Lagomt ansträngande skulle jag säga.


Nu blir det sängen - imorgon blir det jobb.
Sov gott,
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0