Full fart framåååt

Sådär ja, då är ännu en jobbvecka avklarad, och jag är ledig i helgen. Ska iofs in en sväng till butiken i Kista och hjälpa till och stänga söndag kväll, men det räknas inte. Imorgon ska jag träffa mina kära morföräldrar. Längesen jag såg dom, så det ska bli otroligt mysigt. Eftersom mormor och morfar är lite utav morgonmänniskor blir det att till att kliva upp med tuppen imorgon. Men det gör inget, för det är det värt. Carpe diem som man brukar säga.


Kom ganska så precis hem efter en mysig middag på Vapiano med Soff och Emelie. Sådär lagom ansträngande en dag som denna. Känner att jag ligger lite efter med sömn, så det blev en lugn kväll ikväll. Känns som att det går i ett hela tiden. Man tänker att "Efter jobbet blir det lugnt hemma i soffan, sova tidigt och vara utvilad", men så piper det till i mobilen och man är på språng någonstans. Fast vadå, jag älskar socialt umgänge.

I tisdags drog jag direkt till Soff efter jobbet. Käkade lite, sedan drog jag Nathe, Soff och Anna till Ballbreaker och bowlade. Behöver jag nämna att jag vann? Näe, det förstod ni nog ;) Blev en snabbvisit på Berns och sedan hem, lagom lugn och mycket mysig kväll.




På onsdagen kom Annica hem till mig. Vi bakade scones och kollade på Idol. Kan inte minnas när jag bakade scones senast? Hemkunskapen i högstadiet? Tycker iallafall att det är trevligt att hon har lämnat Karlstad och kommit till Stockholm. Ser fram emot hösthäng! Hade sedan en sjukt tempofylld kväll på jobbet på torsdagen som jag rundade av med en söderrunda tillsammans med Sara. Hyfsat lugn, men ändå såpass att det tog emot att gå upp imorse klockan 06.30 om man säger så.



Haha, fick föresten ett mission av mamsen igår. Hon vill att jag skriver en lista där jag förklarar vilka alla mina vänner är. "Nu är det sådär som när du började gymnasiet igen.. jag vet inte vem någon du snackar om är. Skulle vara bra med en lista så att jag kan ha lite koll". Söta lilla mamma. You're my sunshine in the rain. Du vet väl att jag älskar dig mest av allt på hela jorden?



Nu ska jag umgås med någon som jag längtat efter - sängen!
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0