Årets sista kräftskiva

Dagarna bara springer iväg. Nu är det hux flux måndag igen, vilket innebär ny vecka, nya möjligheter, nya aktiviteter. Idag är jag ledig, det är jag värd också efter en jobbhelg. Kom hem för en stund sen efter en lunch med Emelie. Gick ner till tvättstugan och ramlade över en tid klockan 16, så där var min eftermiddag uppbokad. Behövligt iofs, men inte så roande.


I fredags unnade jag mig själv att sluta lite tidigare. Åkte hem till Annica, sedan drog vi in till stan och gick på biopremiären av Flickan som lekte med elden. Tyckte nog att den första filmen var bättre, men den är helt klart sevärd. Sen jobbade jag hela lördagen, åkte direkt hem till Nathe där hon, Emelie och Anna väntade. Bytte om fixade till mig lite innan taxin kom för att köra oss till Djurgården/Sturegården, där det stod kräftor på menyn. Först var det lite förmingel med välkomstdrinkar, och sedan blev det kräftor i massor. Sjukt gott! Årets första, och sista kräftskiva. Allt var mysigt uppdukat ute på terassen med värmelampor, hattar färgglada lampor och allt som hör till. Runt 12 kom det bussar som hämtade hela sällskapet, runt 80 personer, och körde oss till Grodan där festen fortsatte. Mitt sällskap ville vidare till Collage, men då tackade jag och Soff för oss och åkte hem. Jag skulle trots allt jobba på söndagen. Nathe, Emelie, Soff, Anna & Andreas - tack för en trevlig kväll.



Nu är det nog dax för mig att plocka ihop tvätten,
hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0