They say she needs to slow down

Sara var så söt förut, hon känner mig ganska väl.

Jag har varit inne på lagret och råkat komma åt volymknappen, kommer ut och där står Sara.

S: Haha, jag visste att du skulle höja musiken direkt när du kom.
E: Du visste det va. Lite tempo vet du Sara!
S: Jag vet att du gillar det, ju högre desto bättre.
E: Ja, ska höja mer när det kommer en bättre låt. Måste ta det lite succesivt så att inte folk blir rädda.
S: Misstänkte det, så jag sänkte imorse. Tänkte att jag kan ju bespara mig tinnitus första timmen iallafall, innan du kommer.



Jobbat idag som sagt, nu väntar jag på att Soff ska komma hit. Ska slänga ihop lite käk och inta rosét. Ikväll blir det Sthlm Fashion Market, Collage och nåt nytt ställe på Sture som jag aldrig varit på. Kom nämligen in en kund förra veckan som är med och arrangerar Sthlm Fashion Market, som tyckte att jag borde komma. Så igår ringde han och rabblade upp massa ställen han skrivit upp oss på. Kan bli en rolig kväll med ställen vi inte brukar hänga på! :)





Varsegoda, en låt att shejka lite till. Ha en rolig kväll! :)
love

Kommentarer
Postat av: Ana

akta så inte folk kommer in med huvudvärk igen :P o ber om att sänka musiken :P



hoppas allt e bra me dej :)



kram

2009-10-12 @ 02:36:23
URL: http://laakriitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0