tacokväll

Åh vad skönt det är att vara ledig emellanåt. Mötte upp Sophie för en lunch, strosade på stan. Sedan gick jag in till Sergel och hejade på alla mina favoriter som jobbade idag. Jag hängde med Damon till skomakaren, och på vägen satte vi upp lite affischer på Drottninggatan där vår nya butik ska öppna inom kort. Nu kom jag precis hem, ska byta om. Ska åka hem till Frida strax. Sen kommer Damon efter jobbet och då blir det tacokväll toppat med Idol. Kanske tar en sväng på Götgatan sen för en öl, vi får se. Vi ska jobba allihopa imorgon så det lär inte bli någon vild natt inatt. Fast iofs, med oss tre i täten vet man ju inte hur det slutar. Jag och Damon brukar ju inte vara så duktiga på att banga.



Yeye, nu ska jag göra mig iordning.
Och mamma, jag vill fika med dig också! JAG SAKNAR DIG,
pusspusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Ana

joda allt e bara bra med mej :) jo hehe blir lätt så när man bara sitter hemma o inte har nåt och göra hehe..



Kraam

2009-10-17 @ 13:13:34
URL: http://laakriitz.blogg.se/
Postat av: Linda

hej! jag skulle bli jätte glad om du skulle vilja rösta på mej i månadensbloggtävling hos Mathilda! :D

Jag är nummer 4, och du röstar genom trycka på mej i den "röstningsmojängen" ! :D

gå in på den här länken så kommer du direkt till inlägget: http://mathiildaslife.blogg.se/2009/october/5-finalisterna.html



Tack så mycket! ♥

Ha En Bra kväll :)

2009-10-26 @ 17:53:06
URL: http://lindagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0