När löven faller..

Precis kommit hem nu, följde Annica till bussen efter lite tvhäng hemma hos mig. Dagen har utöver det bestått av jobb från 8-18. Hade tidslossning imorse, och när alla varor var inlevererade osv var det dax att exponera om lite. Gick hem från jobbet med gott samvete, fick mycket gjort. Gjorde förövrigt en upptäckt när jag var ute och gick precis. Träden har börjat tappa löv, det är verkligen höst nu! Sjukligt hur fort tiden går. Snart är den sommar :)


I tisdags håvade jag, Sara och Soff in en liten Afterwork här på Sankt Eriksplan. Sedan mötte vi upp Nathe och gick vidare till East.
Igår var jag ledig, så jag gick upp i tid och tvättade och donade lite. Gjorde mig iordning och åkte till Solna för att först hälsa på Soff och Anna på Kicks där dom jobbar. Blev sminkad och ompysslad en liten stund innan jag gick och mötte upp Lotta för en middag. Vi ses inte så ofta så vi har alltid så mycket att uppdatera varandra om. Lotta och jag är som lillasyster och storasyster! Tycker om den tjejen.



Föresten, jag kommer till Värmland helgen runt den 25:e. Vi ses då kanske?
Nu blir det sängen,
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0