Ett husdjur i familjen

Ikväll har jag lördagsmyskväll med mig själv. Har ätit tacos och sitter (halvt ligger) i soffan framför tvn. Grinat lite till en film och tagit det bara lugnt. Måste lära mig att slappna av och bara vara emellanåt.

I torsdags blev det lite utgång. Jag, Emelie & Sara satt hos mig och drack rosé först. Sedan mötte vi upp tjejerna vid Berns. Insåg att det var ganska dött så vi gick till East och tog ett glas innan vi gick vidare till Solidaritet. Trevlig kväll får jag lov att säga. Igår var jag ledig, tack och lov. Åkte till Bella och fixade naglarna, sedan lunch på stan med Emelie, Nathe och Soff. Vidare till Grodan för en kaffe. Gled runt lite på stan och åkte hem till Soff och kollade på tv bland annat. Nathe letade efter en lämplig hamster på internet. Tokfian fick för sig igår att hon ville ha ett husdjur, och det senaste jag hörde vad att hon klickat hem en på blocket. En sak är säker - Jag är inte hamstervakt. Han skulle tydligen få bo hemma hos Sophie? Haha.
Tjejerna kände för utgång, inte jag eftersom det är jobbhelg för mig. Så efter en mysig dag tog jag en promenix från Soff till Emma och kollade idol men henne och Linn.  Idag har jag jobbat hela dagen. Och imorse - morgonen med stort M. Började med stopp i slussen, fortsatte med näsblod och mensvärk. Men sen fick jag ett samtal från Norge och då blev jag lite gladare :) Puss på dig!


Jaja, nu har jag tjatat färdig, dax för sängen!


love ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0