Studio 54

Nästan sju dagar senare kan jag ge er lite uppdate.
Var hemma i sköna Värmelandet hela helgen, och ack så fint jag har haft det. Först hemmamys med familjen torsdag kväll till lördag morgon. Otroligt mysigt att få strosa omkring hemma igen. Mamma tog sig lite ledigt på fredagen och hade en morochdotterdag med mig. Vi hade som vanligt supertrevligt. Mamma är en av mina bästa vänner, och det är jag glad för. Saknar att ha min familj nära!


På lördag morgon var det slut på lugnet.
Börja med att trycka play här så att ni får in rätta känslan ;)



Satte mig på tåget till Karlstad där jag mötte upp sockret själv, ingen mindre än Vic. Hon följde med mig som moraliskt stöd när jag gick till gripen för att vaccinera mig mot svininfluensan. Skönt att ha det gjort. Ingår ju i den såkallade riskgruppen, och jag hade turen att pricka in mitt Karlstadsbesök samma dag som dom började vaccinera oss. Tog sen en runda på stan för att sedan åka hem till Skåre och familjen Jansson/Arnesson för en romantisk middag för fyra (Jag, Vic, Tina och Urban). Dansade som galningar till det ni hör och gjorde oss iorning inför Jacobs födelsedagsfest på Koriander, á la studio 54 style. Han hade reserverat dansgolvsdelen och ena baren, där det bjöds på drinkar och buffé. Det var glitter och glamour, och självklart var vi på gång. Riktigt bra kväll får jag lov att säga! Någongång runt 11 snåret dagen efter hookade vi upp hemma hos Soff för en gemensam frukost. Sedan gick jag och Vic hem till hennes mor och intog dansgolvet (läs vardagsrummet) igen. Var nog ingen vacker syn när vi knatade igenom barnfamiljsområdet som två ufon. Samma outfit som dagen innan, men inte riktigt lika heta av någon konstig andledning. Vad hände liksom? Sexy bitch känns som en röd tråd genom kvällen iallafall. Haha!











Godnatt på er,
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lomina

Jisses vad heta! Snyggare brudar hittar man då inte i stan! ;)

2009-10-26 @ 23:31:59
URL: http://l0mina.blogg.se/
Postat av: mamsen

GODING!!!!Vad jag älskar dig. Ska bli så kul att komma till dig i helgen. Puss.

2009-10-28 @ 18:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0