Afterwork i ett öde köpcentrum

Körde en riktigt mysig afterwork på jobbet igår. Jobbade till halv 6 först, sen åkte jag o Sara en snabbis till hennes pojkvän och hans kompisar på födelsedagskalas. Som vi förövrigt inte förstod att det var först, haha! Men vi fann oss bra tycker jag. Sedan tillbaka till jobbet för en liten AW. Jag, Sanna & Sara flyttade bort skorna från ett av borden i butiken, drog dit tre av skinnfotöljerna och dukade upp med vin, kex, ost, paj och vindruvor. Skruvade upp musiken och testdansade alla skor. Jag kollade med vakterna för ett tag sen om det var okej att vi sov över i butiken, eftersom det var tänkt så en annan gång, och det var helt ok så länge vi höll oss inne. Men när vi ringde vakterna igår och sa att vi skulle vara kvar ett tag så hade dom tydligen ändrat reglerna så att man var tvungen att kolla innan om det var okej. Men efter att Sanna fjäskat lite och menat på att vi "verkligen mååååste jobba ikväll" var det inga prob.
Vilken kväll alltså, tack tjejer!


Idag har jag varit i Sergel och jobbat, var lite halvsegt att gå upp med vad gör man. Som man bäddar får man ligga! Och vem ringde mig imorse klockan 8 i panik över att hon låst sina nycklar inne? Jo minsann, Sanna. "Nu har det där hänt som vi har snackat om". Det var bara för mig att pallra mig till tunnelbanan och ge henne mina. Haha, vilket dreamteam vi är ändå.



Nu blir det iallafall sängen, och imorgon ska jag banne mig ge sjutton i den där snoozknappen. Fattar inte vad som hänt med mig, jag har aldrig rört den förut. Skärpning Ems!

Och föresten, vet ni vem som ringde jobbet och bad om ursäkt för sitt dåliga beteende? Ingen mindre än surpellen med skorna som "läcker in vatten". Han hade haft en dålig dag och bad så hemskt mycket om ursäkt för att han hade agerat som han gjorde. Nu hade han smörjt in skorna ordentligt och trodde att det skulle funka ändå. Det tar jag som en komplimang faktiskt. Hade han tyckt att han behandlats så himla dåligt som han först sa hade han förmodligen inte ringt och bett om ursäkt. Det kändes skönt!




Sov gott,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0