Hejdå Skäris - Tjena Drottninggatan!

ajajaj, det svider på min stackars lilla underarm. Hände en liten olycka på jobbet förut.. Någon som vet att man kan bränna sig på ångan från en vattenkokare? Jag vet. Fy för i helvete vad ont det gjorde också. Min högerarm har inte mått bra på sista tiden. Först får jag rivsår, inte bara ett rivsår utan flera stycken, jättelånga, jättesvidiga - av min nya paljettklänning. Vill man vara fin får man lida pin tydligen. Sen slår jag i handleden i en hylla på lagret så att den är helt blå. Och idag, ett köttsår på underarmen. Det här är fan inte okej! Spolade med kallvatten i en evighet och kutade sen till apoteket för lite hjälp. Tillbaka på jobbet med bedövningssalva och kompress, heter det ens så? That's life. Som jag brukar säga - det kunde vara så mycket värre.


Jobbade min sista dag i Skäris idag! Dax för nya tag, med en ny butik. Fick tjänsten som första säljare i vår nya butik som ska öppna på Drottninggatan den 26:e nov. Känns grymt kul! Vi är värsta bästa teamet teamet också, med mig, Sanna och Frida i spetsen kan det inte gå annat än finemang! ;) Sanna och jag var ute och käkade middag och drack lite drinkar häromdagen för att fira. Snacka om magknip efter allt skratt, jag gillar den tjejen! Det här ska bli sjukt kul. Säger väl godnatt till fritid nu då!





Nu börjar det bli kallt på riktigt, vill inte ha regn och rusk. Ge mig lite sol iallafall.




Godnatt mina vänner,
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0