fredagsmys, lördagsmys och söndagsmys.

Det har varit en intensiv vecka men jobb. Har dessutom varit ganska dålig, så energin var hyfsat bortblåst när det äntligen var helg. Har fått hur mycket varor som helst, men nu börjar det kännas som ett riktigt lager. Efter långa jobbdagar har jag åkt hem och ramlat i säng, sovit, och sedan infunnit mig på jobbet varje morgon klockan 08.

Var ledig både igår, och idag, helt underbart. Inte ofta jag är ledig både lördag och söndag!
I fredagskväll blev det fredagsmys med Frida, hennes "sambo" Anton och Thomas. Killarna lagade fläskfilé medan vi låg i soffan med ett glas rött och kollade på Idol, inte mer än rätt så säg? ;) Bra fredag!

På lördagen fortsatte jag i mysspåren, och tillbringade kvällen hemma hos Ellen och Micke. Kollade på film, drack lite vin, åt choklad och bara hade det trevligt. För en gångs skull vaknar man upp och känner sig riktigt utvilad! Nu ska jag slänga på mig lite kläder och pallra mig ner på stan för att möta Frida. Då blev det sööööndagsmyyys!



puss o kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0