första adventsmys

Igår var det första advent, helt sjukt vad tiden har gått fort. Uppfattade det inte ens innan jag fick ett sms med en "första advents kram". Yes, så med är jag! Fångade ändå upp det bra när vi ställde till med pepparkaksbak på kvällen efter jobbet. Jag, Frida, Emma och Linn bakade och myste framför tvn. Är egentligen inget fan av pepparkakor men det hör liksom till. Degen däremot är ganska god ;)


Idag har jag varit ledig, hur skönt som helst. Gick upp vid nio, drack kaffe och åt frukost i lugn och ro framför tvn. Passade på att tvätta lite också när jag ändå var ledig. Ena tvättmaskinen är fortfarande trasig, irriterande! Sen gick jag och mötte Lotta och hennes lilla vovvsing Angnes. Hon hade inte varit hemma hos mig innan så jag bjöd hem henne på lunch. Kycklingsallad med pestodressing, mumselums! Sen drack vi kaffe och åt kanelbullar som hon hade köpt med sig. Tiden går så fort med Lotta, vi har alltid så mycket att prata om. Nu har hon och Agnes precis åkte hem, och jag ska bege mig till Bella om en stund för att fixa naglarna, vardagslyx!


Imorgon blir det jobb igen. Jag trivs så himla bra på jobbet, vi är ett sånt grymt team också. Kan nästan inte bli bättre. Sen på torsdag ska jag och Sanna på Dieselkväll, och efter det kommer min älskade Vic med tåget. ÅH, just nu är jag så glad!







Pusspusspusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0