Förbannade trättmaskin!!!

Irriterad jag blir när saker och ting inte går min väg.
Först hade någon idiot förstört torktumlaren gemom att köra en dunkudde, som numera är en jävla massa dun utan kudde. Vilken snilleblixt. Sen blinkade den ena tvättmaskinen oroväckande konstigt. Kvinnan som tvättade innan mig sa att man bara skulle vrida startknappen till 0 och sedan till 1 igen för att få den att bli normal. Jodå, det funkade, tills den helt plötsligt la av. Mina kläder var alltså klassblöta fulla med tvättmedel. Eftersom jag redan kastat i omgång två i den andra tvättmaskinen bad jag till gud och testade en gång till. Det skulle väl vara för bra för att vara sant om det hade gått bättre denna gång? Nu kör jag dom för tredje gången i den normala tvättmaskinen. Bra att mina kläder kommer hinna torka, det skålar vi på!
Ibland blir man ju bara så trött.


Nu ska jag springa ner igen,
Jag tar tillbaka att jag inte tycker att det är så tråkigt att tvätta!


Sov gott!



Kommentarer
Postat av: vicky

Haha sötnos. Fan vad jag saknar dig, damn girl. DU är rolig

2009-11-16 @ 16:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0