En helg fylld av kärlek

Sjukt dålig uppdatering från min sida, ser på besöksiffrorna att några har tröttnat på mig och droppat av. Får be så mycket om ursäkt ;) Mycket jobb, mycket fart och fläkt är orsaken till detta.

Helgen som var kan vara den mysigaste på länge. Först kom favoritpingla Vic hit i torsdagskväll. Körde lite festligheter hemma hos mig, för att sedan gå vidare.. Hrmmff.. några gick vidare iallafall. Haha, någon annan vinglade hem efter en konstig efterfest här på Sankte. Vissa bara har det! Behöver inte säga mycket mer än så. Sen på fredagen kom min älskade mor och min älskade lillasyster. Vi åkte ut till Skäris där det inhandlades diverse trevligheter, skor till mams till exempel. Lördagen spenderades på stan och toppades med ett besök på Vapiano, dom har riktigt bra mat där! Bra service dessutom, det gillas. Söndagen spenderades på Matmässan i Älvsjö. Tack för en underbar helg mina hjärtan!


Efter en minisemesterhelg kommer det dock jobb igen. Efter jobbet i måndags åkte jag hem till Annica på middag i deras nya lägenhet. Hon och Nicke bor jättenära mig nu, tummen upp för gångavstånd! Tog en promenix hem för att byta om, sedan kom Sara. Vi åkte till stan och mötte några av hennes vänner, för att sedan gå till Café Opera på galapremiär festen för filmen 2012. Där var det inte snålt med varken mat eller dryck. Tråkigt bara att det var någon, typ jag, som skulle öppna dagen efter. Kan väl tillägga att det var lite segt dagen efter.




Sen har det hänt en annan sak som jag är grymt taggad inför, men det avslöjar jag inte än!
Jag är iallafall SÅ JÄVLA GLAD!


Dax för sängen, tidslossning imorgon = tidigt morgon.
Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack för en supermysig och kul helg hjärtat. Vi borde ha fler av den sorten. Älskar dig av hela mitt hjärta. Tråkigt bara att det var du om vann "bingon". Lycka till med allt !!!!(du vet..)

Det är du värd. puss

2009-11-12 @ 10:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0