ems á la champagneansvarig är lika med FULLträff?!

Vilket tryck det har varit hos oss nu under öppningsdagarna. Ledsen för dålig uppdatering, men det har varit jobb från morgon till sena kvällar/nätter ett tag här nu. Vi har verkligen slitit som djur för att hinna och det blev verkligen bra resultat. VIP kvällen i onsdags var grym! Butiken var klar klockan halv sex och gästerna skulle komma sex, snacka om på håret. Alla var jättefina med nya kläder från Gina. Dessutom fick vi välja varsitt par skor som skulle pryda våra fötter under VIP kvällen. Jag har nosat på ett par stövletter från Novita ett tag nu, så valet var inte så svårt för min del :) Jag hade ansvaret för all dryck under kvällen, champagneansvarig så att säga. Man kan säga att jag skötte mitt uppdrag väl, alla drack som dom skulle, haha! Jag, Niklas, Malin och Tessan gick vidare och tog en öl. Bekantade mig även med deras "fiskarkompisar" vilket ledde till rejäl huvudvärk dagen efter när jag stämplade in klockan 08.30. Men det var det värt! En riktigt höjdarkväll :) Mycket folk och högt tempo, precis så som vi gillar det. Kom ifrån butiken igår hela tolv timmar senare!


Idag har jag såklart jobbat, sen gick jag hem till Emma för lite tjejsnack och idolkväll. Imorgon klockan 09 kliver vi in i jobbdimman igen. Ni som har vägarna förbi Drottninggatan får gärna komma in och säga hej!


love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0