Emelie Klant Carlsson - Kärt barn har många namn?

Idag har vi fått massvis med varor till nya butiken. Jobbat 8-19 och det lär inte bli kortare pass resten av veckan direkt. Men det känns jättekul att få vara med från början, och vi är verkligen en superbra team också! På lunchen sprang jag till apoteket och visade upp mitt sår, som jag tyckte borde skyddas med något bättre, det tyckte kvinnan på apoteket också om man säger så. Jag kallade det sår, hon sa brännskada. Vet inte riktigt hur jag ska ta det. Min regionschef Karin tog på sig mammarollen och plåstrade om mig, haha. Resultatet ser ni längre ner, nu ska det minsann läka ordentligt! Har lite ont efter att ha slagit i armen femtusen gånger idag när jag hållt på med alla varor. Men är man klantig så är man!





Godnatt, från en inte allt för nöjd ems,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0