All night loooooong

Det har varit en effektiv förmiddag. Fick en oväntat sovmorgon till 14 eftersom byggarna inte är klara med det dom ska. Detta innebär dock inte en kortare arbetsdag utan bara att vi kommer få jobba hela natten, jippi! Hur som helst gick jag upp i tid, åkte till Skäris och tog blodprover, sedan upp till butiken för att kolla läget, hämtade lite grejer jag glömt där osv. Sedan åkte jag in till stan en sväng och gjorde lite ärenden. Glev in på Sergel och snackade lite skit med Niklas och Carro. Nu är jag hemma och har precis käkat lunch. Har förutom lagat mat även städat hela lägenheten. Nu sitter jag i soffan och väntar på att golven ska torka! Jag är ju så duktig, haha.


Igår fick vi en grymt trevlig surprise på jobbet. Vi fick gå till Gina och plocka ut outfits till vipkvällen, dom skulle tydligen sponsra oss med kläder. Vi sprang runt som yra höns i över två timmar inne på PK huset innan alla var klara. Tänk att det kan vara så svårt att hitta något när man får ta vad man vill. Nu börjar jag bli riktigt taggad, ska bli sjukt kul! Och vi kommer vara sjukt snygga! :)




Nu ska jag klunka i mig lite kaffe innan det bär iväg till jobbet,
Det kommer bli en låååååååång natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0