- Vill du gifta dig med mig?

Måndagkväll, och jag har jobbat dagen och kvällen lång. Inledde en sjudagarsjobbvecka igår - alltid lika trevligt. Men det är värt, men tanke på vilka otroligt fina dagar jag haft när Vic varit här och hälsat på. Helt sjukt hur mycket man kan sakna en vän. Känns som att vi är ett gammalt par som helt enkelt inte kan slita sig ifrån varandra. Det var med en klump i halsen jag vinkade hejdå till henne i lördags kväll när hon åkte hem till Oslo igen. Tycker helt enkelt inte att det är okej att det är 6 timmar restid emellan oss! Men det är ju bara just nu.


Hur som helst har fröken Arnesson varit på besök här i Sthlm tors-lör. Det har såklart varit full (och då menar jag full) rulle hela helgen. Vickan har såklart även hunnit bekanta sig med mina kära grannar, så nu kan även hon intyga att dom är en stjärnklass för sig, haha! Iofs skulle man kunna säga att vi själva varit i en speciell stjärnklass i helgen också, så många ordningsvaktskompisar har vi nog aldrig fått på en helg förut? Undrar varför, haha.







Godnatt nu.

Kommentarer
Postat av: Vic

Jag vill gifta mig med dig! saknar dig så det gör ont i hjärtat på mig :) man får liksom ganska så mycket mersmak när man syns så kort också. <men du vi ses snart igen...och så har vi ju vår semster tillsammans också, då kör vi ;) Puss stumpan

2009-05-05 @ 01:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0