Lediga måndag

Vaknade till solsken imorse, gick upp och drack vatten, somnade om och vaknade av ett pip i mobilen. Kollade ut genom fönstret.. Jaha, vart hade solen tagit vägen nu då? Idag är jag ledig, helt okej. Ska nog åka in till stan och kika lite. Är lite sugen på att inhandla ett klädesplagg eller två.

Helgen har varit trevlig också. Jobbade med min favorittjej Bea i lördags. Tänk att det kan vara så kul att jobba när man jobbar med folk man tycker om. Efter jobbet åkte jag hem och fixade till mig lite, drog till Cine på lite förfest. Sedan bar det av till Ambassadeur där vi mötte upp Erikas killkompisar. Anna och hennes vän kom in och joinade också. En riktigt dansant trevlig natt.







Nu ska jag dyka in i duschen, tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0