Jag är inte klantig, neeej.

Satt precis och funderade över varför jag har så himla ont i pannan. Just ja, slog i den i en kartongjävel förut. Blev en liten bula, tur att jag slapp blåmärke iallafall. Eller det kanske kommer? Hysteriskt mycket på jobbet idag iallafall. Ungefär som löningslördag. Inte riktigt vad jag hade räknat med men det är såklart kul när det är full rulle.. Hux flux så har man jobbat sina 8 timmar.

Efter jobbet begav jag mig till Cine för lite häng. Hon var sur för att hon hade tappat sitt örhänge i handfatet, och dessutom varit tvungen att rensa avloppet i sin jakt efter det. Förgäves dock, haha! Stackars Cinis, dina favvisar. Den tabben har man ju dock gjort själv x antal gånger, inte okej. ;)



Imorgon blir det jobb, sedan lite festligheter. Ledig söndag, och jag är helt fine med det.
Sov gott,  Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en plan, vi ska köra festival liv här. Ta med dig sovsäck, så slår jag upp tältet på balkongen! /Finecine

2009-05-23 @ 00:29:00
Postat av: ems

Och när fan tror du att jag ägde en sovsäck senast stumpan? ;) Men fine, det regnar, så snacka om festival liv.

2009-05-23 @ 10:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0