I väntan på..

Min sovmorgon imorse lite utav upphörde eftersom Stockholmshem ska komma och besikta min lägenhet snart. Dom skulle komma någon gång mellan halv 9 och kvart i 12. Tack för den! Så jag var ju uppe klockan 8 och gjorde mig iordning. Man öppnar ju helst inte i nattlinne när dom kommer. Men har dom dykt upp än? Näe. Såklart dom inte har.

Vart har egentligen det fina vädret tagit vägen? Det här är inte okej..
Nu ska jag dricka en kopp thé. Mitt kaffe är slut, och jag har totalt glömt bort att köpa nytt.. Inte heller okej.



Haha by the way, såg nyss reklamen för nya absolut kidz skivan. Det är ju bara låtar från melodifestivalen? Döp aldrig skivan till Absolut Melodifestivalen? Ajaa..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0