forstättning, ems klantigheter..

Stod och hackade lök igår, och vad hände? Skar mig som uttahelveeeete i pekfingret. Hejja mig! Tog en kvart innan jag fick blodet att sluta rinna. Tog av plåstret inatt för att det skulle såret skulle få lufta sig, och imorse när jag stod och blåste håret lyckades jag dra handen genom håret så att ett hårstrå drog sig längs med hela såret. Bra där! Ont? Jatack.




I lördags var det jobb, sen tog jag och Cinefine en sväng om på Debban, riktigt trevligt. Cine var nöjd över att slippa stureplan för en kväll, så att hon kunde ha sina Converse? ;) haha!



Packad och klar, nu ska jag sova..
Imorgon efter jobbet säger jag - HEJ VÄRMLAND!





Godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0