....

Känner mig lite halvt down, fick reda på en sak idag som inte riktigt kändes bra. Blev på något sätt inte jätteförvånad, men ändå blev jag chockad. Hoppas verkligen inte att du gör något dumt nu....


Hade en mysig middag med papsen på Vapiano i fredags. Känns som att den middagen var bra för vår relation faktiskt.

På lördagen jobbade jag 9-18.30, sedan direkt hem till Beas kompis Erik. Vi tre hade mysmiddag bestående av en varm macka från Seven, sen kom ytterligare två poolare till honom. Vi kollade på Eurovision och drack vin, det var trevligt. Sedan gick vi till Fasching och dansade av oss. Vet dock inte om jag är så förtjust i det stället, men med trevligt sälskap blev det ju lite bättre iallafall.
Idag har jag iallafall varit ledig. Slappat hemma med mig själv, och sedan in till söder för en öl på en uteservering med Jojjsan. Kul att se henne, var allt för längesen sist.




Dax att ta sängen,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0