Det ser ju bra ut - 250 kr tack.

Så skönt väder ute nu. Var precis ute på en kvällspromenix med Smillan längs vattnet, man ville nästan inte gå hem igen. Fantastiskt mysigt att vara ute och gå när det är svalt och helt vindstilla.


Idag var jag i Karlstad för ett läkarbesök. 250 kr för att höra "det ser ju bra ut". Inte för att 250 kr är speciellt mycket egentligen, men lite överdrivet dyrt tycker jag. Det var iallafall end of story på käkkirurgiavdelningen (hoppas jag). Skulle höra av mig själv om jag fick några problem framöver men det såg ju som sagt bra ut nu så det får vi väl hoppas att jag slipper. Imorgon ska jag till reumatologen också. Kommer nog gå bra! Efter det ska jag träffa Annica en sväng, och sedan blir det till att spendera ett par timmar på tåg hem till Stockholm igen. Har haft det mysigt här hemma med familjen. Saknar dom otroligt mycket när dom är så långt borta! Och lilla Smilla. Hur ska jag kunna sova utan att ha dig nosandes i sängen nu? ;)



Sov gott,
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0