After work toppat med Solidaritet

Ledig idag, har dock inte gjort många knop. Tog en promenix och blev sedan sittandes på min soliga balkong men en bok i handen. Sådär lagom ansträngande. Är lite seg efter gårdagen. Först vad jag och tittade på min nya lägenhet på St Eriksplan. Kommer bli grymt bra :) Ska flytta dit 1e augusti och jag längtar redan som en tok. Ellen & Micke var med, kul att se dom en sväng också.

Sen åkte jag till vår butik i Sergel där vi samlades ett glatt gäng för att värma upp lite innan vi gick till Snaps uteservering och after workade. Sedan gick vi vidare till en annan bar när det blev lite för kallt att sitta ute. Endel av oss skulle jobba idag så dom började röra sig hemåt efter ett tag. Till slut var vi bara fem partyglada människor kvar, men när vi skulle vidare till Solidaritet visade det sig att det bara var jag och Damon som skulle komma att hålla Scoretts rykte som partyfolket uppe. ;) Vad hände och när liksom? Hur som helst roade vi oss bra på egen hand. En riktigt trevlig kväll. När vi lämnade stället x antal timmar senare insåg vi att tunnelbanan såklart slutat gå. Så det var bara att sätta sig i en taxi hem det. Åkte dessutom med en fantastiskt trevlig taxichaufför som justerade priset åt mig lite på resan, så det blev ganska billigt. Det tackar vi för!


Nu ska jag nog ta mig en dusch och fräscha till mig lite. Pappa är här på jobb så vi ska ut och käka ikväll. Ska bli mysigt faktiskt, vi ses ju inte sådär himla många gånger om året direkt.


Ha en bra kväll,
Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst det bästa :)

2009-05-16 @ 21:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0