Ett streck till, på brun ögonfärg

Känns just nu som att mitt huvud väger mer än vad hela jag gör. Har varit en lång jobbdag idag.. Lämnade hemmet vid 08 imorse, mötte Bea på centralen för att åka vidare till Solna. Kurs ifrån 09-13, en riktigt bra sådan faktiskt. Sedan åkte vi direkt till Skäris och jobbade. Glömde litesådära smidigt bort tiden, så en kvart innan Bea skulle gå hem insåg jag att jag inte tagit lunch. Tiden går fort när man har roligt. Vi räknade ögonfärger, tävlade om vem som kunde vara mest närgången, klättrade på disken och hyllorna sant räknade skomakarkvitton. Stängde dessutom så jag ramlade innanför tröskeln hemma 13 timmar senare, dvs 21.00.

Tänkte packa ihop mig själv och ta sängen snart. Min enda lediga dag denna vecka infaller imorgon. Har dagen till ära bokat mig en välbehövlig tvättid, bokat in en promenix med Nelle, och ett kvällsmöte med Cine. Emellan detta ska jag ta mig en runda på stan, kanske införskaffa mig något fint till helgen? Det börjar dofta festligheter här. Just ja, städa skulle jag visst göra imorgon också. Kör städning under tvättningen, bra kombo tycker jag. Effektivt iallafall.




Men nu mina vänner, säger vi godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0