Jag är nog en kändis

Fick se en skymt av solen idag, det gav mig en liten strimma av hopp.. Kanske ligger våren där bakom molnen och trycker någonstans ändå? Vill verkligen ha den nu, mer än någonsin! Less på skitväder nu.

Min egentligen lediga helg innefattade delvis jobb, dvs idag. Igår var jag ledig, tog mig en sväng om med Cine i fredags. Blev ganska lugnt, barhäng på söder. Joel och Magnus (?) kom föbi och gjorde oss sällskap. Jag fick förövrigt en man på halsen som var helt hundra på att jag var en känd idrottskvinna. När jag för hundrationde gången sa att jag inte har tagit VM guld sa han nåt i stil med "Sådär säger du bara för att du inte vill ha uppmärksamhet". Jo men visst, så var det ju. Väl hemma sen möter jag mina stjärnor till grannar utanför huset. Dom var ganska lagom på lyset, och ville självklart utbyta några (ganska många) meningar med mig. En av dom drog som alltid ett jävligt dåligt sexskämt och asgarvade åt sig själv. Sen drog han ett till, en favorit i repris.

- Vet du varför det inte blir några barn gjorda under julhelgen?
... För att staken står i fönstret och kulorna hänger i granen.

Yes, det är min favoritgranne det. Andra gången han drar det skämtet för mig. Där tog konversationen slut, jag sa godnatt och gick in till mig. Dom fortsatte att mecka med sin moped/väspa/scoter? whatever. Den ska nämligen komma upp i hundratio, det har den minsann gjort förut, sådeså!



Igår vart det en lugn dag, mötte Cine på stan, tog en sväng. Drog till solarieöarna, alltid lika skönt! På kvällen var jag hos Ellen och Micke. Vi kollade på Melodifestivalen och käkade thaimat. Nära och bra för mig att åka hem sen. Lyckat att vi bara bor tre stationer ifrån varandra. Det tar mig endast 6 minuter att åka till Nelle, grymt!


Nu ska jag ladda för en helkväll med Gunvald Larsson,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0