Läppglansmissbruk

Sitter bänkad framför datorn med en kopp fullkornsvälling i handen, mysigt det låter va?

Var på jobbet 08-12 idag, skulle varit ledig men det fanns lite att fixa med. Sen åkte jag till Ellen, vi drog till stan. Inhandlade mig en ny skinnjacka (eller skinn och skinn, fejkskinn denna gång faktiskt). Kände att jag behövde (läs ville ha) en svart också. Fick även med mig ett läppglans, ni vet.. sådana jag missbrukar. Man kan aldrig ha för många.. Ett i jackan, ett i väskan, ett på jobbet och ett hemma.. you name it. Vi gick runt och trallade en sväng, insåg att det var bäst för oss att åka hem, till Ellen. Lagade lite mat, kollade lite på tv, färgade mitt hår, och mina ögonbryn. Och ja, nu sitter jag här.

Ska dyka ner i sängen snart. Faktiskt ledig imorgon, ska till Bella och fixa naglarna, sen ska jag bara ta det lugnt. Känner att min kropp behöver det. Går i ett hela tiden känns det som. Kanske skulle man slå till på hemmakväll med Let´s dance?


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0